Եթե դուք երազում եք արագ երկարող մազեր ունենալ, ձեր սննդակարգում ավելացրեք այս մթերքները:
Ձու. ձվի մեջ առկա բիոտինը B խմբի՝ ջրում լուծվող  վիտամին է, որը անհրաժեշտ է ոչ միան մազերի, այլև մաշկի, եղունգների և որոշ ներքին օրգանների առողջության համար:

Ոսպ. այս մթերքը հարմար է բուսակերներին կամ, նրանց, ովքեր մսակեր չեն, քանի որ սպիտակուցների քանակով փոխարինում է մսին:
 
Կարմիր միս. այն պարունակում է մեծ քանակությամբ երկաթ, որը անհրաժեշտ է առողջ մազերին:
 
Ելակ. ելակի մեջ ավելի շատ C վիտամին կա, քան այլ ցիտրուսների մեջ:

Խաղող. հակաօքսիդիչների քանակը նպաստում է նյութափոխանակությանը, ինչն էլ նպաստում է մազերի աճին: